MUZIEK MAKEN DOE JE SAMEN

De Vlinderhof loopt met Blaaskapel De Drie Pinten en beperkte kinderen van andere zorginstellingen, mee met beide lichtjesoptochten in Deurne en Helmond, en mogelijk nemen we deel aan het Blaasfestijn Helmond.

Samen muziek maken is het motto, samen met beperkte kinderen, en jong volwassenen, heb je zin om als muzikant aan te sluiten, zowel voor de Blaaskapel, en of jij als cliënt, bij de slagwerkgroep, dan kan dat individueel, of als (woon)groep, ben je geïnteresseerd lees dan verder, en geef je op.

toetersentambourijnen@gmail.com

Blazers gezocht : We zijn op zoek naar Blaasmuzikanten, die optredens, willen ondersteunen ten behoeve van lichamelijk en verstandelijk beperkte kinderen, het is niet onze intensie om leden te werven, van andere verenigingen, alleen om ze even te lenen, daar waar het ons omgaat is, de doelgroep beperkte kinderen te vermaken, met blaasmuziek.

Slagwerkers gezocht : Ben jij lichamelijk of verstandelijk beperkt, en heb je tijd & zin om samen met ons muziek te maken, op kleine slagwerk instrumenten, zoals een tambourijn, bels, woodblocks, trom, geef je dan op, via onderstaand mailadres.

Beveiliging : Tevens zoeken we nog 4 beveiligers, die langs de gouden koets willen lopen, om het publiek op afstand te houden.

Wat we spelen: Burchwache, Rheinlandmaidel, Griekse wijn, Purperen Heide, Dog off the Bakker, Sweet Caroline, Lang zal ze leven, potpouri kleine cafe, running bear, tis Carnaval.

Herhaling : We willen deze events jaarlijks organiseren, muziek maken, met, door, en voor gehandicapten kinderen, in de toekomst op een platte wagen, met heaters, lichtshow, en ons als Blaaskapel, om samen muziek te maken.

Deurne : 26/3/2022, 19.00, verzamelen we nabij de rotonde van het Fletcher Hotel Deurne.

Helmond : 2/4/2022, 20.00 verzamelen we in straat Houtsdonk.

Met muzikale groet, Drie Pinten & Toeters & Tambourijnen

p.s. De Drie Pinten is een fantasie naam, verzonnen door Stijn & Tim, het is een gelegenheidskapel, met muzikanten, uit de regionale blaasverenigingen, het is niet onze intensie om leden te werven, echter wel om ze even te mogen lenen, voor de doelgroep kinderen, om een warm hart toe te dragen, voor muzikanten die een groot affiniteit hebben, met beperkte kinderen, iedereen doet mee, telt mee, iedereen op zijn of haar, manier, waarbij respect voor elkaar, een groot goed is.              De beperkte mensen die aansluiten met klein slagwerk instrumenten, draagt de naam Toeters & Tambourijnen.