LICHTJESOPTOCHTEN

We lopen met lichamelijk en verstandelijk beperkte kinderen uit de regio, mee met beide lichtjesoptochten in Deurne en Helmond, en willen deelnemen aan het Blaasfestijn Helmond, dit jaarlijks terugkerend.

Samen muziek maken is het motto, samen met lichamelijk en verstandelijk beperkte kinderen, en jong volwassenen.
Hebben jullie zin om aan te sluiten, dan kan dat individueel, of als groep, ben je geïnteresseerd lees dan verder, en geef je op.

Blazers gezocht :
We zijn op zoek naar Blaasmuzikanten, die optredens, willen ondersteunen ten behoeve van lichamelijk en verstandelijk beperkte kinderen, het is niet onze intensie om leden te werven, daar waar het ons omgaat is, de doelgroep beperkte kinderen te vermaken, met deze events.

Slagwerkers gezocht :
Ben jij lichamelijk of verstandelijk beperkt, en heb je tijd & zin om samen met ons muziek te maken, op kleine slagwerk instrumenten, zoals een tambourijn, bels, woodblocks, trom, geef je dan op, op onderstaand mailadres.

* Lichtjesoptochten Deurne & Helmond.
* Blaasfestijn Helmond.

Wat we spelen:
* Burchwache, Rheinlandmaidel, Griekse wijn, Purperen Heide, Dog off the Bakker, Sweet Caroline, Lang zal ze leven, potpouri kleine cafe, running bear, ti's Carnaval.

PRINS STIJN D'N UURSTE

Ook bij De Vlinderhof vieren we carnaval, samen met Prins Stijn, en Prinses Mathilde, zij zwaaien de scepter bij cv "De Emiliers".

We gaan een fijne tijd beleven, voor de komende periode.

Alaaf, Alaaf, Alaaf......

BLAASFESTIJN HELMOND & TAPTOE

Muzikaliteit zit in het bloed, zo zijn we met de jongens naar de taptoe in Ahoy geweest, en een zeer gezellige zondag midag naar het blaasfestijn in Helmond.

STIJN WAS ERBIJ FONDS VERSTANDELIJK GEHANDICAPTEN

De collectecampagne ’Iedereen heeft dromen en talenten’ laat zien dat mensen met een verstandelijke beperking dezelfde wensen en ambities hebben als ieder ander.

Een leuke baan hebben, een zinvolle dagbesteding, een fijne plek om te wonen of nieuwe dingen leren. Alleen hebben zij daar vaak ondersteuning bij nodig. En dat kost geld. Met een donatie aan Fonds verstandelijk gehandicapten maak je dit voor hen mogelijk

OPEN LUCHTMACHTDAGEN.....

245.000 bezoekers
Tijdens de Luchtmachtdagen maakten honderdduizenden mensen kennis met de Koninklijke Luchtmacht, haar personeel en materieel. De open dagen werden traditioneel goed bezocht. Dit jaar kwamen er 245.000 mensen naar het evenement. Vrijdag, de eerste dag van de Luchtmachtdagen, namen er 65.000 mensen een kijkje op de basis.

Luitenant-generaal Sander Schnitger zei zaterdag erg trots te zijn op de hoge bezoekersaantallen. Schnitger: "Dit hebben mijn mensen samen met andere defensie-onderdelen mogelijk gemaakt, top!"

Nagenieten van spectaculaire vliegshows
De hele dag waren er vliegshows te zien op de basis. Omroep Brabant zond van negen uur 's ochtends tot vijf uur 's middags live beelden uit van vliegdemonstraties van teams uit binnen- en buitenland, met hun vliegtuigen en helikopters.