DOELSTELLING.....

De doelstelling van Wooninitiatief Stichting "De Vlinderhof" is het instandhouden van de stichting, en het uitbreiden van de woonruimte`s, nader te noemen, de slaapvertrekken en een badkamer, tevens een berging voor de rollende hulpmiddelen, alles gebaseerd op de begaande grond.

De woonkamer en de keuken zijn reeds ergonomisch aangepast.

Argonaut advies heeft hierin meegekeken, zij hadden een verhuisadvies afgegeven, wat inmiddels is verwezelijkt. daar waar we nu voor slaapkamers, en een badkamer kunnen gaan aanbouwen. Ook wordt er gekeken naar het binnenvertier en de tuin, deze dient zo te zijn dat op alle gebied de kinderen zich kunnen vermaken, mede omdat zij niet op straat kunnen spelen.

Tevens hebben we ook gekeken naar de dagelijkse routine zoals het naar school gaan, boodschappen doen, koken, verrichten van licht huishoudelijke taken, het onderhouden van de moestuin, het verzorgen van kleinvee, het beoefenen van sport en re-creatieve activiteiten, en het ontvangen van vrienden en vriendinnen, vaak ook rolstoelgebonden.